donderdag 25 september 2014

gerookte forel met oa walnoten en zeekraal

Het was het beste dat ik het laatste jaar al had gemaakt, zei hij :-) Dan is hij serieus veranderd in zijn eetgewoontes moet ik zeggen!

Het was idd wel erg lekker, had het ook niet verwacht... gewoon gekeken wat opgemaakt moest worden en wat erbij gedaan kon worden om een gezond slaatje te maken...
We zijn wel creatief aangelegd en visueel moet het voor mij ook kloppen, maar ik let er zeker ook op dat er een tegenstelling van smaken inzit, want dat geeft weer een balans. En als ik dat doe, dan geeft dat dikwijls een lekker resultaat!


Ingrediƫnten:
Alles is rauw en boven elkaar geschikt...

witlof in stukken
zeekraal
heel rijpe kaki vrucht
walnoten in grove stukken
granaatappel pitjes
verse rozemarijn
kleine tomaatje
boursin kaas met walnoten en vijgen
gerookte forel
citroen erover en beetje fleur de sel

Geeft een zeer interessante mix van smaken!
je kan altijd een alternatief ingrediƫnt gebruiken dat in dezelfde smaak categorie zit...

Smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten